Szállítási és Fizetési Feltételek
2024.06.24
Kedves Vásárlók!
A személyes átvételi pontra 2024.06.24 – és 2024-07.05 között csomagot nem szállítunk ki, ezért a szállítási lehetőségek közül ezen időszak alatt ezt az opciót nem lehet választani!
A már kiszállított csomagok ezen időszak alatt is átvehetőek!
Kedves Vásárlók!
Magyaroszág Kormánya a 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet módosításával kapcsolatban döntött, arról hogy a webshopoknak kötelező regisztrációt ír elő az MPL üzleti szolgáltatások biztosítására 2024.03.28-tól. Mi ennek a módosításnak kötelezően eleget teszünk, és elérhetővé fog válni a posta csomagküldés Házhoz, Posta Pontra, és Csomagautomatába. Sajnálatos módon a posta az ÁSZF-ében az elektronikai termékek csomagolására kötelezően papír dobozt ír elő, melynek a költségét mi a postai szolgáltatások költségébe beszámítjuk. Továbbá az MPL kézbesítési szolgáltatások mellé nem tudjuk garantálni az utánvét kezelést sem. (Erre nem köteleztek.) Továbbá az MPL szállítás esetén előre jelezzük, hogy az MPL csomagokat tőlünk minden héten kizárólag a „Szerdai” napon szállítják el.
A postai szolgáltatások ára a következőképpen alakulnak:
MPL házhozszállítás – 1990 Ft-os alapdíj + 599 Ft-os csomagolási költség / Összesen: 2589 Ft
MPL Automatomatába vagy Posta Pontra szállítás: 990 Ft-os alapdíj + 599 Ft-os csomagolási költség / Összesen 1589 Ft
Továbbá felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy az MPL tőlünk független szolgáltató, és mindenki csak a saját felelősségére válassza a kézbesítési szolgáltatásaikat. Nekünk rossz tapasztalatunk van a panaszkezelésükkel, és az eltűnt csomagok esetén az MPL által előírt 30 napos panaszkivizsgálási időszak ideje alatt az MPL által szállított csomagok értékéért és azok kézbesítéséért, mi felelősséget nem tudunk vállalni. Kérem mindenki ennek megfelelően válassza az MPL szállítást !
A GLS és Foxpost szállítási módok mellé elérhetővé vált az oldalon a csomagkövetés funkció, melyet a megrendeléshez tartozó visszaigazoló levélben elhelyezett linken keresztül lehet elérni, vagy az oldalon a Csomagkövetés menüpontban.
Fizetési formák:
- Fizetés bankkártyával Barionon keresztül:
A Barion rendszerén keresztül történő fizetés azonnal lekönyvelésre kerül. A vásárlónak nincs további teendője, mint várni a csomagját.
- Fizetés átutalással:
Aki a közvetlen átutalást választja az az e-mailben kapott bankszámlaszámra, az ott kapott összeget kell, hogy átutalja 5 napon belül. Aki az átutalási kötelezettségének nem tesz eleget 5 napon belül, annak a megrendelését töröljük. (Az azonnali átutalás rendszerében a hétvégét mint kifogást nem áll módunkban elfogadni.)
- Utánvételes fizetés:
Az utánvételes fizetés, csak azon ügyfelek számára nyitott, akik az Utánvét ellenőr szolgáltatás által mért ügyfél megbízhatósági szintnek megfelel. Annak aki nem felel meg ennek a szintnek, az nem vásárolhat utánvéttel a webáruházban.
Az oldalon a Minimum vásárlási összeg 1000 Ft!
25 ezer forintos megrendelés fölött a szállítás ingyenes!
Foxpost kézbesítési szolgáltatások
- Foxpost szállítás automatába
A Foxpost automatába történő kézbesítést, akkor érdemes választani, ha számunkra ez a legkényelmesebb. Bizonyos termékek esetén elképzelhető, hogy a termék nem szállítható levélként, ilyen esetekben a rendszer csak a Foxpost szállítási módokat teszi elérhetővé.
A szállítási mód díja: 1499 Ft. Utánvéttel: + 400 Ft
GLS kézbesítési szolgáltatások
- GLS Házhozszállítás – A szállítási mód díja: 1599 Ft. Utánvéttel: + 400 Ft
- GLS Csomagpontra kézbesítés – A szállítási mód díja: 1499 Ft. Utánvéttel: + 400 Ft
- GLS Csomagautomatába kézbesítés – A szállítási mód díja: 1199 Ft. Utánvéttel: + 400 Ft
Fontos: Több megrendelés esetén a kiszállítás összevonható, amennyiben még egyik csomag sem indult útnak. Ilyenkor a szállítási díj a megrendelt szállítási módok közül a legdrágább szállítási díj értékével egyenlő.
Fontos: Csak azok a termékek megrendelhetőek a webáruházban, amik készleten is vannak. Viszont az esetek 1%-ban előfordul, hogy a készletnyilvántartás valamiért nem felel meg a valóságnak. Ezekben az esetekben a Webáruház mindig értesíti a vásárlót, és egy mindenki által elfogadható kompromisszumos megoldásra törekszik.
Át nem vett rendelések
Abban az esetben ha a vevő egyértelmű okokból nem veszi át a csomagot például az alább felsorolt okokból kifolyólag, úgy a kiszállítás és a visszaszállítás díját a vevőre terheljük.
- átvételt megtagadta
- nem tart rá igényt
- nem kereste
- Foxpost kiszállítás esetén ha a három napos őrzési időn belül nem veszi át
A foxpost csomagautomatába szállítás esetén: 2990 Ft + Adminisztrációs Díj
GLS csomagautomatába vagy GLS csomagpontra szállítás esetén: 2599 Ft + Adminisztrációs Díj
GLS házhozszállítás esetén: 3299 Ft + Adminisztrációs Díj
Adminisztrációs díj minden esetben: 2500 Ft
Abban esetben ha az így kiszámlázott összeget az illető nem fizeti ki, úgy jogunkban áll fizetési meghagyást kérni aminek az összes költsége a vásárlót terheli!
Személyes átvétel
A személyes átvételi pont egy szerződött partner által üzemeltetett szolgáltatás. A megvásárolt termékek nincsenek az átvételi ponton. A rendeléseket a megrendelés után szállítjuk ki a személyes átvételi pontra, és értesítést küldünk róla.
A megrendelések személyesen átvehetőek a 1054 Budapest, Szemere utca 23. szám alatt, a Telefon-szerviz.hu munkatársaitól.
A személyes átvétel nem díjtalan: A díja 300 Ft. A 25 ezer forintos rendelési összeget elérő csomagok esetében a természetesen semmilyen díj nem kerül felszámításra.
Abban az esetben ha valaki a személyes átvétel választja, annak 5 napja van a csomag üzletbe érkezésétől számítva a csomagot átvenni. Abban az esetben ha 5 nap után sem vették át a csomagot, a megrendelést semmisnek tekintjük! A rendelés csak a bolt nyitvatartási idejében vehető át 9:00 és 18:00 között. Pénteken 9:00 és 16:00 között.
A megrendelés ellenértéke vagy a rendeléskor Barionon keresztül, vagy a partnernél üzletben kizárólag készpénzben fizethető.
Egy napon belül több leadott rendelés esetén a rendelések összevonásra kerülnek, és a rendelés az utoljára leadott rendelés rendelési azonosítóján keresendő az üzletben.
Tehát, ha valaki lead egy rendelést #7013 számon majd egy másikat #7014-en, egymást követően, akkor a két rendelést mi összevonjuk #7014-es számon!
A bolt a csomagokat zárt formában kapja meg névvel és rendelés számmal, annak tartalmáért nem felel. Az esetleges reklamációkat a rendeles@microcontroller.hu e-mail címen lehet megtenni, vagy a +36302612868 telefonszámon.
Tervezz útvonalat a személyes átvételhez!